
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
KLIKNIJ ABY POBRAĆ FORMULARZ
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
WinterEvent-Shop S.C.
Kazimierza Pułaskiego 20
85-619 Bydgoszcz
NIP: 5542974959
4. Dodatkowe informacje:
Produkty oferowane w naszym sklepie są w najwyższej jakości (pochodzą od certyfikowanych producentów oraz autoryzowanych dystrybutorów). Sprzedajemy artykuły fabrycznie nowe i oryginalnie zapakowane. Każdy zakupiony towar w naszym sklepie można zareklamować na podstawie jego niezgodności z opisem.
Reklamacji nie podlegają towary uszkodzone w wyniku użytkowania w sposób niezgodny z instrukcją obsługi, nieprawidłowej konserwacji oraz urazów mechanicznych.
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji towar jest zwracany na koszt klienta. Jeżeli klient nie odbierze odrzuconej reklamacji w ciągu 3 miesięcy od czasu jej rozpatrzenia towar zostaje zutylizowany. Jeżeli reklamacja jest uznana, koszty przesyłki pokrywa sprzedawca.
Reklamację rozpatruje się w ciągu 14 dni od chwili otrzymania przesyłki od klienta. O rozstrzygnięciu poinformujemy klienta drogą elektroniczną lub telefoniczną.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebny formularz i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
WinterEvent-Shop S.C.
Kazimierza Pułaskiego 20
85-619 Bydgoszcz
NIP: 5542974959
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz fakturę. Zawartość przesyłki musi być w stanie nienaruszonym aby towar mógł być przyjęty jako zwrot.
Formularz na prośbę kupującego wysyłany jest drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail.
Koszty przesyłki ponosi kupujący.

